Bimeksten Aldığım Samsung Note 5 Arızalı Çıktı

Bimeks şikayetleri başlığı altında paylaşılan bir müşteri şikayeti...

0

Bimeks’ten sigortasını da yaptırarak bri samsung note 5 telefon satın aldım. Satın aldığım günden bu yana memnun kalmadığımı, cihazda sorunlar olduğunu belirtmiş olsam da servis bana her defasında sorunun olmadığını belirterek tekrardan yolladı. Ya bende sorun vardı ya da samsung servisinde. Ben sürekli telefonla çalışan bir insanım. İşimin çoğunluğu telefondan yürütülmektedir. Bu nedenle bana servisten geldikten sonra bir daha göndermek istemedim çünkü her gönderdiğimde haftalarca işim aksıyordu.

Her ihtimale karşı bimeksten telefonu aldığımda bir de sigorta yaptırmıştım ne olur ne olmaz diye. Bimeks’e gidip sorunu bildirdiğimde bana yeni bir telefon vermeleri gerekirken mağduriyetimi devam ettirdiler. Eğer sigortanız bir işe yaramayacaksa neden insanlara telefon sigortası satıyorsunuz ki? Parayı alana kadar mı sizin insanlara iyi yüzlülüğünüz? Bugün 5. günüm. Ben telefonumu 7 Mart 2017’de Bimeks’e teslim ettim. Halen benden aldıkları telefon bana ulaşmadı ve bir bilgi verilmedi. Bu konuda mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.

Bunları da beğenebilirsiniz...

Sen de bir yorum ekle

Mail adresiniz başkalarıyla paylaşılmayacaktır...