TEB Bankası Şikayetleri, teb şikayet konusu

3

TEB’in açılımı Türk Ekonomi Bankası’dır. Bu ilk yazımızda teb şikayetleri ile birlikte teb kredi kartı borcu taksitlendirme nasıl yapılır, teb bankası şikayet hattı telefon numarası nedir gibi sorulara da yanıt vermeye çalışacağım. Öncelikle TEB Bankasıyla problem yaşamış biri olarak sizlerle bu bilgileri paylaşacağım. Öncelikle teb bankası için özel bir şikayet hattı bulunmamaktadır. Yani bir sorun yaşamışsanız ya da TEB’i şikayet etmek istiyorsanız 444 1466 numaralı hattı arayarak sorunlarınızı dile getirebilirsiniz. Tabii otomatik asistanı aşıp, gerçek bir insana ulaşabilirseniz…

TEB Bankası Kredi Kartı Borcu..

Kredi Kartı borcumdan dolayı icralık oldum. Bunu öğrendiğimde ana borcun üzerine 3 katı kadar faiz ve avukat masrafı binmişti. Ben bu borcu bilerek ödememezlik yapmadığım gibi hesabı kapatmak istediğimde ise yardımcı olan, indirim yapan bir muhatap bulamadım. Ben avukata ısrarla “Bakın! Borcumu ödemek istiyorum. Ben ödememezlik yapacak olsaydım başka türlü sizi uğraştırırdım. Bana ödeme kolaylığı sağlayın, taksitlendirme yapın” gibisinden epey cümle sarfettim.. Avukat ise Nuh deyip, Peygamber demeyen cinsten biri. O kadar dil dökmeden sonra avukat 6500 TL olan toplam borcum üzerinden 1500 liralık bir indirim yapabileceğini ve kredi kartı borcu taksitlendirme yapılabilmesi içinde borcun yarısını ödeyip geri kalanını taksitlendirme yapabileceklerini söyledi. Bu elbette kabul edilebilir bir teklif değildi. Ve kabul etmedim.  Halen avukat ile görüşmelerimiz devam ediyor.

Normalde avukatın benim için yapması gereken şey; borcun tamamının (indirim yapıldıktan sonra) dörtte birinin peşin ödenmesi, geri kalanınında taksitlendirilmesiydi. Ben bu bilgileri kendisiyle yarın paylaşacağım çünkü zaman farkından dolayı bir birimize ulaşmamız epey sorun oluyor. Günlerdir bu işin peşinden koşup, halletmeye çalışıyorum ancak bir türlü çözüme kavuşmuyor. Eğer sizin başınıza da bu türlü olaylar geliyorsa hemen size söylenen fiyatı kabul edip, borcunuzu ödemeyin. Bekleyin, direnin. Adam zaten ana parayı almak için uğraşıyor. Geri kalanı ise avukatlık masrafları filandır. İndirebildiğiniz kadar borcunuzu indirin ve sonrasında ise taksitlendirme yapın. Borcunuza göre 4 taksitte yapabilirsiniz, 12 taksitte. Bu size kalmıştır…

Teb Bankası Şikayet Hattı

Siz de teb bankası şikayet hattı başlıklı bu yazımda başınızdan geçen olayı anlatabilir, yaşadığınız sorunları diğer teb müşterileri ile paylaşabilirsiniz.  Az öncede söylediğim üzere TEB bankası müşteri hizmetleri telefon numarası 444 1166’dır. İyi günler.

Bunları da beğenebilirsiniz...

3 Yorum Yapılmış

  1. faruk - kullanıcı yorumları

    teb bankası ile çalışmak mı tövbeler olsun. insanı zor duruma düşürmekten başka bir şey yapmıyorlar. benzer olayın benimde başıma geldi arkadaşım ne yaptıysam adamları ikna edemedim. tövbeler tövbesi olsun

  2. pınar - kullanıcı yorumları

    Allah topunuzun belasını versin. Bir kart almak bu kadar mı zor olur? ne yani üstümüze ev araba yada arsa yok diye kart vermeyecek misiniz? o kadar paramız olsa kredi kartını biz almayız, siz bize vermek için peşimizden koşarsınız yazıklar olsun sizlere

  3. Gizem - kullanıcı yorumları

    Ben hayatımda böyle lakayıt bir banka görmedim. Hesap açmak için gittiğim Adana Turgut Özal şubesinde Bireysel büroda çalışan bayandan imzalamadan önce kağıtları okumak istediğimde ” siz de bu kadar şüphelenmeyin güvenin biraz” demesi üzerine” sizi tanımıyorum neden güveneyim? Bunlara imza atıyorum neden okumayacakmışım “diye sorduğumda aşağılanmayla karşılaştım. Üstelik yurtdışı atmlerden para çektiğimde ücret kesilip kesilmeyeceğine dair net bilgi vermediler ve arayıp bildireceklerini söylemelerine rağmen arama da yapmadılar. Rezil bir banka şubesi kınıyorum.

Sen de bir yorum ekle

Mail adresiniz başkalarıyla paylaşılmayacaktır...