Vodafone Şikayet Hattı Vodafone Türkiye şikayetleri

Bu yazımızda Vodafone firmasıyla alakalı yaşanmış sorunlar paylaşılıyor. Vodafone şikayetleri

17

Vodafone şikayet / vodafone şikayetleri | Türkiye’de en çok tercih edilen iletişim firması olan Vodafone ile alakalı müşterilerinin sorunları bu yazımızda dile getirilmektedir. Daha önceleri Uzan grubunun elinde olan Telsim’in yeni sahipleri İngilizler olunca markalarını da Vodafone olarak değiştirdiler.

Avrupa ve dünyanın birçok ülkesinde tercih edilen Vodafone’nun Türkiye piyasası da oldukça iyidir. Zaman zaman yaptıkları kampanyalar, indirimlerle müşteri kitlesini genişleten vodafone, en güçü rakibi Türkcell ile başa baş mücadele ediyor. Peki Vodafone’da hiç sorun yok mu? Her şey dört dörtlük mü? Elbette değil. Bu nedenle vodafone şikayetleri başlıklı bu yazıyı açarak sizlerin yorumlarına, yaşadığınız sorunlara yer vermek istedik.

Türkiye’nin çoğu yerinde oldukça iyi şebeke hizmeti veren Vodafone, maalesef bazı il ve ilçelerimizde halen alt yapısını geliştirmemiş, güçlendirmemiştir. Ayrıca binlerce müşteri iletişim merkezi bulunan Vodafone’nun kimi çalışanları da insanlara saygısız bir şekilde davranarak Vodafone’nun adını karalıyorlar. Gerçekte nedir? Sizlerin yorumlarıyla vodafone şikayatleri nelerdir göreceğiz.Vodafone şikayet

Vodafone müşteri hizmetleri telefon numarası 542‘dir. Ayrıca 0542 542 0000 numaradan da vodafone müşteri temsilcilerine ulaşabilirsiniz.

Vodafone şikayetleri

Aşağıdaki yorum alanından siz de vodafone şikayetleri başlıklı bu konuda, şirket hakkında ve çalışanları hakkında yaşadığınız sorunları dile getirebilirsiniz. Vodafone müşteri hizmetleri telefon numarası ise “542” şeklindedir. Bu numarayı arayarak sorunlarınızı müşteri temsilcilerine iletebilirsiiz. vodafone şikayetleri, vodafone şikayet

Bunları da beğenebilirsiniz...

17 Yorum Yapılmış

  1. ce - kullanıcı yorumları

    Son zamanlarda çokca şikayetler başladı. vodafone reklamlarından milleti kandırıyor bence. daha iyi hat seçebilirler.

  2. Erkan Atlı - kullanıcı yorumları

    Kendimi bildim bileli önce Telsim sonra da Vodafone kullandım. Zannedersem 10 yıldan fazla oldu. İşim gereği yurtdışına gelmek zorunda kalınca vodafone numaram birkaç ay kullanılmadığından dolayı bana söylenilmeden kapatılmış. Oysa ki 2 ayda bir TL yüklemesi yaparak hattın kapanmamasını sağlıyordum. Fakat ne hikmetse vodafone buna rağmen hattımı kapatmış ve beni mağdur etmiştir. İsmim Erkan Atlı. Numaram tekrardan açılmasını rica ediyorum.

  3. Çetin - kullanıcı yorumları

    Geçtiğimiz gün 5455144**2 hattımı vodafone ile yaşadığım sorunlardan dolayı başka bir firmaya taşıdım. Vodafone hattımla alakalı olarak 6.50 liralık bir borcum kalmıştı ve bunu internetten ödediğim halde bana faturanız ödenmemiştir diye mail gelmeye devam ediyor. Elimde vodafone sitesinden ödediğime dair belgeler var, ekran görüntüleri var. Lütfen bu sorunu halledin, benimle iletişime geçin. Teşekkürler.

  4. Süleyman - kullanıcı yorumları

    Yaklaşık 7 ay önce akıl küpü tarifesi için Vodafone’a abone oldum. Bunun için 20 TL ödeyecektim. Fakat bu ay ben onay vermediğim halde, bana sorulmadığı halde tarifemi akıl küpü aile ekstra tarifesi ile değiştirmişler. Daha sonra vodafone müşteri hizmetlerini arayadak durumu izah ettim. Bunun tarafımca yapılmadığını yapılmadığını belirttim. Sonrasında onlarda bana işlem kaydınızı aldığımızı, size haber vereceğimizi söylediler. Günler geçti arayan soran olmayınca ben arayıp öğreneyim dedim. Bana verdikleri cevap güya benim vodafone yanımda diye bir uygulama indirdiğim ve bununla bu işlemi yaptığımı söylediler. Oysaki bu uygulamayı ilk defa duydum. Bu konunun takipçisiyim. BİMER’e ve fırsatını bulduğum her yola başvuracağım. Yeter artık. İnsanları bu şekilde mağdur etmeyin.

  5. Kullanıcı Yorumları - kullanıcı yorumları

    Vodafone müşteri hizmetleri konusuyla birlikte Vodafone şikayetleri konusu da güncellenmiştir. Yaşadığınız sorunları bu başlık altından paylaşabileceğinizi unutmayın.

  6. tanju - kullanıcı yorumları

    Vodafone firması insanları yanıltıyor, kandırıyor ya da dolandırıyor. Adına her ne derseniz deyin. ben kendim bir programcıyım. Telefonumda ne kadar kota harcadığımı gösteren bir uygulama yazdım ve 1 aylık bir kullanım neticesinde vodafonenun insanları kandırdığını düşünmekteyim. mevcut paketimin yarısını kullanmamış olmamae rağmen bana sanki tamamını kullanmışım gibi mesaj gödererek hattımın bittiğini iddia ediyorlar. bu kesinlikle yanlıştır. lütfen siz de deneme yaparak ne kadar harcadığınızı kontrol edin, demek istediğimi anlayacaksınızdır.

  7. murat keşküş - kullanıcı yorumları

    Böyle saçmalık mı olur? Ben interneti çok kullanan biri olduğumdan dolayı vodafone red 10 paketine geçtim. Geçtiğim zaman ısrarla belirtmeme rağmen bana evet paketiniz sürekli yenilenecek, bu şekilde devam edecek dediler. İlk ay dolduktan sonra şu anda hiç bir siteye giremiyorum. Kendi vodafone tv’leri bile çalışmıyor. Bu nasıl bir firmadır ya. Madem iptal edeceksiniz neden satış yapıyorsunuz ki? İnsan mı dolandırıyorsunuz siz?

  8. Rıza - kullanıcı yorumları

    Vodafone kadar dolandırıcı bir başka firma var mıdır? Faturam neden her ay normal olması geren 40 liranın çok üstünde geliyor?

  9. Hasip - kullanıcı yorumları

    Vodafone akıl küpü tarifinesini kullanıyorum. Normalde 2 GB internetim 1000 dakika her yöne konuşma dakikam ve 1000 tane de sms hakkım vardı. Bütün bunlar için sadece 25 TL ödeme yapıyordum. Beni Vodafone’dan belki 10 defa aradılar. Her defasında şu paketimiz var geçmek ister misiniz, bu paketimiz şöyle avantajlı denemek ister misiniz diye tekliflerde bulunuyorlardı ancak ben her defasında mevcut paketimden memnun olduğumu ve değiştirmek istemediğimi belirtiyordum. En sonunda vodafone yanımda uygulamasında 750 dakika 4 GB internet ve 1000 tane sms için 28 tl ödemeyi kabul edersem 1 yıllık taahhüt için geçiş yapabileceğimi söylediler. 3 TL’lik bir fark vardı ama bunu kabul ettim. Fakat sorun şuradaki bu hattıma geçiş işlemi olmadı. Olmadığı gibi yıllık taahhütte yaptırmışlar. Ben hattımı kapatmak ve bir daha vodafone kullanmak istemiyorum. Lütfen gerekli işlemleri yapın.

  10. İbrahim halil kılıç - kullanıcı yorumları

    Ben 1.5yıldır vodafone kullanıyorum arkadaşlar ve hiç memnun değilim hele bu son zamanlarda iyice sapıttılar kanmayın en güvenilir firmayız dediklerine benim 39 liralık faturam geliyor 170 180 lira müşteri temsilcisini arıyorum diyorlar benim yapacağım hiç bir şey yok senin bir yetkin yoksa ne iş yapıyorsun orada kardeşim bide bir tane hattım daha var ve kapandı faturası her ay ödendiği halde ben birşey anlamadım bu vodafoneden kendim ve etrafımdaki herkesi çıkartacam bu oparetörden kimsede kullanöasın bence size tek tavsiyem bu bende zamanımın dolmasını bekliyorum

    1. Uygur - kullanıcı yorumları

      Valla sonuna kadar haklısın kardeşi ancak reklam yapmasını bilir bunlar. Hepsi aynı aslında al birini vur ötekine ne yapacaksın ki mecburuz işte bumlara

  11. Onur - kullanıcı yorumları

    Kendimi bildim bileli vodafone kullanıcısıyım. Hattıma otomatik ödeme talimatı vermiş yıllardır bu şekilde devam etmiştim. Kredi kartımın son kullanma tarihi dolması nedeniyle bana yeni bir kart göndermişler ve bu kart bilgilerini değiştirmek benim aklıma bile gelmedi. 4 aylık borcum birikmiş ve bu konuda vodafona bana ne bir uyarı ne bir bilgi ne ödenmedi mesajı hiç birşey gelmedi. Vodafone müşteri hizmetlerini aradığım zaman yaklaşık 15 dakikalık bekleyişin ardından ulaştığım müşteri temsilcisi bana “üzgünüm beyefendi bu konuda yapabileceğimiz hiç birşey bulunmuyor” diyerek telefonu kapattırdı. en çok ihtiyacım olduğu bir zamanda vodafonun bu şekilde vurdumduymaz tavrı, çözüm üretemiyor olması çok acı. Yazıklar olsun onca yıllık kullandığım zamana…

  12. Remzi - kullanıcı yorumları

    Beş para etmeyen bir kampanyasınız. O kadar reklam yaptınız ve bizde sizin sözünüze aldanarak Vodafone tercih ettik şimdimize tam bir hayal kırıklığı başka bir şey değil. En kısa zamanda çekmeyen hattımı başka bir operatöre geçireceğim.

  13. Mehmet - kullanıcı yorumları

    SIKAYET

    Sayın İlgili,

    Su an Katar Doha da bulunmaktayım. Katar Vodafone olması ve hersey dahil pasaport a dahil olmasına ve mobil datayı bile kapatmama rağmen , 500, 600 tl gibi faturalar geldi.

    Bu fatura bedellerine yanlış yansıtıldığı için Vodafone müşteri ilişkilerine şikayette bulundum. Özellikle son 2 ayda mobil veriyi bile kapattığım ve telefonlara cevap bile veremedim. Oneri de de bulunulmadı.

    Ilk şikâyetim : 18 mayıs 2017 saat 01:10 dadır. Burada yardımcı olan arkadaşım dakikalarımın aynen durduğunu ve kullanılmadığını ekrandan bakarak teyit etmiştir.
    Takip No : 413541926848
    Bundan sonra herhangi bir geri dönüş olmadığı için 21 Mayıs saat 07:59 da
    ve sonrasında haziran ayı basında tekrar hatırlatma ve acil istekte bulundum. Bu sure zarfında hep telefon konuşmalarında şikâyetiniz değerlendirmededir dendi.
    En son bugün 09.06.2017 de durumu öğrenmek için ben aradığımda (vodafone değil) şikâyetimin incelendiği ve normal olduğu dosyanın kapatılıp bana haber verildiği söylendi.

    Şikâyetim;
    1) 2017 yılı fatura miktarlarına; yansıtılan bedellerin yanlış olduğu nedeniyle
    2) Vodafone müşteri hizmetlerine zamanında haber vermedikleri ;

    Konuyu inceleyip haber verdiklerini söyledikleri söyleyip haber vermedikleri ve dosyayı kapattıklarını belirttikleri için sikayet ediyorum.

    İrtibat numaram : 00905336939678

  14. mustafa - kullanıcı yorumları

    Lanet olsun sizin gibi firmaya cebimden kullanmadığım hizmetin parasını aldınız ya iki elim yakanızda olacak söke söke alacağım öte tarafta. Allah belanızı versin

  15. Şirwan şen - kullanıcı yorumları

    Almanyadayim
    Kac aydir kullanmadigim bir hattin paradini veriyorum.
    Oysa ben.gelmeden hattimi konturliye cevirtme talebinde bulundum ve bana tamam dediler.
    Yaziklar oldun size.
    Siz nasil bir kurumsunuz

  16. Yeşim - kullanıcı yorumları

    Vodofone müşteri hizmetleri tarife değişikliği için aradı söyledikleri tarifeyi kabul ettiğim halde 1 hafta sonra arayarak daha iyi bi teklifleri olduğunu bi öncekini iptal edip yenisini kabul etmemi söylediler. Bir öncekini iptal edersem bana bi ödeme sıkıntısı çıkmaz dimi diye sordum. Zaten o daha işleme geçmedi bi sıkıntı olmayacak dediler. Ay sonunda 185 tl fatura geldi. Arayıp sorduğumda tarife cayma bedeli dediler. Olayı anlattım siz faturayı ödeyin biz bakalim diyolar. Faturayı ödeyecek durumum olmadığını söylüyorum o zaman hattıniz kapanır diyolar. Onların yaptıkları hata yüzünden ben mağdur duruma düşüyorum. Bu kadar rezil bir firma görmedim. Daha öncede hiç alakam olmadığı halde saçma sapan bi fatura çıkartmışlardı. Sürekli bi problem yaşıyorum. Bir an önce hattımi taşıyacağım.

Sen de bir yorum ekle

Mail adresiniz başkalarıyla paylaşılmayacaktır...